امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 1276
بازدید کل : 28707
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 94
تعداد آنلاین : 1

چت روم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

مترجم سایت

یه وبلاگ توپ!

سلام دوستای گلم

برید تو این وبلاگ زیبا و ببینید که با همه فرق داره!!!

آره به خدا راست می گم!!!

برید می فهمید

برای رفتن به این وبلاگ زیبا فقط کافیه رو (این) کلیک کنید.

همه شما دوستام اگه بگید تولداتون کیه حتما حتما اون روز براتون یه پیام تبریک می زارم.



نظرات شما عزیزان:

متین
ساعت21:06---22 مهر 1390
سلام دوست عزیز خوبید؟از وبتون خوشم اومد اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم لطفا بهم خبر بدیدwww.eshgh-km.tk

سحر
ساعت22:15---14 خرداد 1390


saye
ساعت19:20---20 فروردين 1390
salam khofi? mikhastam begam ta 2 hafte dg nemiam akhe to emtehaname پاسخ: بای برای همیشه، سایه من کس دیگه ای رو دوست دارم خودت هم می دونی و می دونی ما با هم از زمین تا آسمون فرق داریم پس خودت و من رو بیشتر از این عذاب نده نمی تونم به جز آت... به کس دیگه ای فکر کنم

saye
ساعت21:04---19 فروردين 1390
shalam mamnoon ke omadi khodamam neydonam vala

saye
ساعت9:52---19 فروردين 1390
salam azizaaaaaaaaaaaaaaaam khobi jigaram? delam barat ye zarre shode raftam baraye fateme pm gozashtam ke behet bege az bad az eyd idim baz nemishe nemidonam chera kheyli asabam khord shode . delam barat ye zare shode omidvaram ino be moghe bekhonio har vaght ke khondi biay baram pm bezari to veblogam kheyyyyyyyyyli 2set daramo kheyli delam barat tangide

saye
ساعت9:52---19 فروردين 1390
salam azizaaaaaaaaaaaaaaaam khobi jigaram? delam barat ye zarre shode raftam baraye fateme pm gozashtam ke behet bege az bad az eyd idim baz nemishe nemidonam chera kheyli asabam khord shode . delam barat ye zare shode omidvaram ino be moghe bekhonio har vaght ke khondi biay baram pm bezari to veblogam kheyyyyyyyyyli 2set daramo kheyli delam barat tangide

رضا
ساعت15:46---14 فروردين 1390
سلام

عكس پس زمينه متن هات رو بردا. خوندن مطالب رو سخت ميكنه.
پاسخ: می دونم سعی می کنم یه قالب جدید طراحی کنم، از این خسته شدم، تا طراحی قالب جدید صبر کن


Sevda2010
ساعت23:15---15 بهمن 1389
کسب درآمد اینترنتی در :



http://www.bartar2010.mihanblog.com



یه سری بزنید.
پاسخ: دستت درد نکنه من به پول نیاز ندارم به عشق نیاز دارم!!!


نرگس
ساعت21:04---30 دی 1389
سلام وب باسلیقه وخوشکلی داری خوشحال میشم بهم سربزنی شنبه اول بهمن دروبم تولد قراره بگیرم شمادعوتید خوشحال میشم بیایدواسه عشقم تولد گرفتم بیایا
پاسخ: ممنون عزیزم وب تو هم خیلی قشنگه


مهسا
ساعت12:08---7 دی 1389
گفته بودی آپ کردم

اومدم دیدم چیزی نبود

امیدوارم که خوش وشاد باشی


مهسا
ساعت9:05---5 دی 1389
سلام سلام به رامتین عزیز
خوبی ؟

واقعا ممنونم که اومدی به وبم و تمامشو خوندی ... خوشحالم کردی

راستی نگفتی چرا رمان تو دیگه ادامه ندادی

و اینم بدون من انقد تو زندگیم مشکلات دارم که حوصله رمان نوشتن ندارم
همینقدم که میام وبم خودش خیلیه ....
خب عزیز

امیدوارم به عشقت برسی

راستی ادت کردم ....

منتظرت هستم


kasra
ساعت19:06---4 دی 1389
webloget alieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mano ba esme
idon't
link kon. merc


ܓܨmy$teriOus girLܓܨ
ساعت13:42---4 دی 1389
salam azizam....

mamnun

khob un yeki az dustaye majazime


تبسم
ساعت9:43---24 آذر 1389
salaaaaaaaaaaaaaaaaam
khayli khoshele webet
movafagh bashi
be man ham sar bezan
bye


نِمیدونَمـــ ..!!!
ساعت22:40---17 آذر 1389

وای وای مِرسیـ واقعا مِرسیــــ


نِمیدونَمـــ ..!!!
ساعت22:03---17 آذر 1389


دخملی ناناس
ساعت9:31---17 آذر 1389
سلام
باشه عزیزم...حتمالینکت درست میکنم.


دخملی ناناس
ساعت12:00---16 آذر 1389
سلام
ممنونم ازحضورت
لینکت کردم.
توهم بااسم خاطرات دخملی ناناس بلینک.
مسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط Ramtin در 13 آذر 1398برچسب:سایت جالب,سایت تفریحی,سایت عاشقانه,سایت زیبا,سایت شیک,سایت قشنگ, | لینک ثابت مطلب

پروفایل

عاشق باش و مپرس که عشق چیست،عشق همیشه و در همه جا در درون توست!
توضیحات
یاد بگیریم زندگی کنیم
مدیر وبلاگ
Ramtin
نویسندگان
لینک دوستان
اس ام اس رفاقتی
اس ام اس دوست داشتن
L...Story
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک با Me ابتدا ما را با عنوان Life Is Love و آدرس life.love.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد پیشاپیش ممنون.